Zwroty i reklamacje

W przypadku produktów cyfrowych (ebook, presety itp) nie ma możliwości zwrotu czy reklamacji produktu – zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta.

Jeśli chodzi o towary fizyczne – produkty w sklepie są zamawiane na żądanie i drukowane specjalnie dla Ciebie przez firmę Printful, dlatego zgodnie z art.38 ustawy o prawach konsumenta, oraz dyrektywą 2011/83/EU Parlamentu Europejskiego, zwrot może Ci nie przysługiwać. Skontaktuj się jednak z nami i zobaczymy, co możemy zrobić.

Jeśli chodzi o reklamacje, to masz 4 tygodnie (od dostarczenia) na zgłoszenie produktów zniszczonych, źle wydrukowanych, z innym widocznym defektem. Możesz prosić o wymianę produktu, usunięcie wady, zwrócenie części kosztów, lub zwrot produktu. W przypadku zgubienia zamówienia, masz 4 tygodnie na zgłoszenie tego – od momentu przewidzianego dnia dostawy produktu.

Co zrobić żeby wymienić lub zareklamować produkty:

  1. Ściągnij jeden z poniższych formularzy
    Formularz zwrotu
    Formularz reklamacyjny
  2. Wypełnij go dokładnie. Byłoby super, gdybyś dostarczyła również zdjęcie defektu.
  3. Podeślij go nam na maila sklep@duze-podroze.pl
  4. W ciągu 5 dni roboczych odezwiemy się do Ciebie i damy znać, jakie są następne kroki. Ponieważ produkty fizyczne są drukowane i realizowane przez firmę zewnętrzną, potrzebujemy trochę czasu by przekazać to zgłoszenie dalej.
  5. Koszt wysyłki zwrotu należy do Ciebie

Jeśli masz jakieś pytania, to najlepiej napisz do nas na sklep@duze-podroze.pl
Nie jesteśmy dużą firmą, więc bardzo prosimy o cierpliwość, odpowiedź może nam zająć 1 dzień roboczy.